اسکن سه بعدی و موارد استفاده آن چیست ؟
نوشته شده توسط : حجت عسکری

بعضا از صنعت های را که با توفیق رشته آوری کپی سه بعدی اسکنر 3 بعدی را در گردش شغل خویش ترکیب کرده اند ، نظارت خوا‌هیم کرد و خوا هیم رویت کرد که چه گونه این دستور به آن ها یاری نموده است تا حاصل خارق العاده ای کسب نمایند ، براین اساس شما میتوانید چاره نسخه برداری سه بعدی را که مطلوب شما میباشد ، پیدا نمایید.

ولی نخست اذن دهید برخی از اصطلاحات و مفاهیم اصلی نسخه برداری سه بعدی و موردها مصرف در‌این صنعت سه بعدی را آنالیز کنیم تا مطمئن شویم که مطلبی گنگ و مبهم وجود ندارد.
نسخه برداری سه بعدی چه میباشد؟

کپی سه بعدی یک فناوری برای ساخت‌و‌ساز مدلهای سه بعدی با تمرکز بالا از شی ءها در دنیای حقیقی وواقعی میباشد.نسخه برداری سه بعدی و مفاد مصرف کارکرد بدین شکل میباشد که یک اسکنر سه بعدی یک سری عکس فوری از یک شی را میگیرد. عکس ها آن گاه در یک سبک سه بعدی ، یک نسخه برداری دقیقاً سه بعدی از جسم ترکیب میگردند ، که می‌توانید آن را بچرخانید و از زوایای متعدد رایانه خویش ملاحظه کنید.

کپی سه بعدی یک تصویر سه بعدی از بخشی از سطح یک جسم میباشد. گروه ای از نسخه برداری های سه بعدی ، یک سبک سه بعدی را تشکیل میدهند. همان گونه که عکس های دو بعدی از پیکسل ها درست شده اند ، نسخه برداری های سه بعدی نیز از مثلث های کوچک یا این که یک‌سری ضلعی درست شده اند. تعدادی ضلعی ها مش چندین ضلعی تشکیل می‌دهند ، که هندسه جسم را با جزئیات ظریف تکرار می نماید.
روش کارکرد اسکنر سه بعدی به چه شکل میباشد ؟

یک اسکنر سه بعدی، کپی های سه بعدی را ساخت و ساز می نماید. اسکنر سه بعدی مانند دوربین فیلمبرداری فعالیت می نماید ، به‌این مضمون‌ که از یک شی عکس می‌گیرد. با این هم اکنون ، یک دوربین عکسبرداری دو بعدی می نماید ، در حالی که اسکنر هندسه سطح جسم را ضبط می نماید ، و عکسهایی که گرفته میباشد به مکان یک فیلم ، در یک سبک سه بعدی شغل می نمایند.

صنعت خودرو را در حیث بگیرید. آیا می‌خواهید ارزیابی فرمائید که آیا سوپاپ تازه سعی موتور را بهبود میبخشد؟ سوپاپ سه بعدی را برای ایجاد کرد یک سبک سه بعدی ، تصحیح آن از روش مهندسی معکوس ، و قرار دادن آن در اپ CAD برای دیدن سعی سوپاپ در باطن موتور.





:: برچسب‌ها: اسکنر 3 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: